søndag 20. november 2011

Skissedilla #137

Skissen hos skissedilla var sikkelig kul denne uken. Jeg har scrappet det minste trekløveret, en sikkelig GUTT med store bokstaver. Han elsker gravemaskiner, biler, lastebiler, togbanen og Lynet McQueen.
Måtte bare bruke ark fra sassafrass, som jeg bare synes er herlige, og arket med toget på er fra EP, tror jeg. Har mistet med himmelblåfarge bak bildet, brukt stempelputen rundt alle kanter, Martha Stewart punch på arket nede i hjørnet og en bil fra october afternoon . Bokstavene er fra bobunny. Skrevet teksten med min Dymo Letratag. Denne er mye i bruk hos meg, både med blanke og hvit tape.

2 kommentarer:

  1. denne var kjempefin Vibeke! likte hvordan du samlet papiret og stæsjet nede i hjørnet :)

    SvarSlett
  2. I like! Herlig ren side med leken pynt;)Flotte friske farger.

    Klem Lula

    SvarSlett